Webdesign & infographic

Toshiba Tec Netherlands

Toshiba Tec verkoopt o.a. printers en documentmanagementsystemen aan b2b-klanten. Één van de – in mijn ogen zeer interessante – producten is de Ecohybride. Deze printer is speciaal ontworpen met het oog op milieubesparing. ‘s Werelds eerste printer die inkt kan wissen en daarmee gedrukt papier kan hergebruiken. Doel: de Ecohybride pinter online beter onder de aandacht brengen, zodat deze meer wordt verkocht. 

“Met veel enthousiasme en gedrevenheid heeft Daniëlle zich binnen het marketingteam van Toshiba actief ingezet om de online activiteiten te optimaliseren en verder uit te breiden. Het gevolg: Een prachtige nieuwe website en mooie online campagnes voor onze producten. Dankzij de creativiteit van Daniëlle, die ook goed tot uiting komt in het ontwerp van acties, brochures en incentives, zijn er veel mooie uitingen ontwikkeld voor de sales- en marketingactiviteiten van Toshiba.”

Leon Verlaan

Director Marketing & Channel Sales, Toshiba Tec Netherlands

Toshiba's unieke eco hybride portfolio materiaal

Mijn rol 

In 2017 begon ik met werken voor Toshiba Tec Netherlands. Mijn rol bij Toshiba lag in de marketing en communicatie. O.a. website optimalisatie, het bedenken en uitwerken van (online) marketingstrategieën en campagnes, e-mailmarketing, ondersteuning van Sales en HR, organisatie van evenementen en content creatie. 

CO2 impact

Toshiba Tec is zich bewust van de noodzaak om beter voor onze planeet te zorgen. Zo is er een CO2 impact programma voor aangeschafte printers en doet Toshiba achter de schermen aan goede doelen acties in bijvoorbeeld Kenia. 

Meer projecten:

Hierboven een kleine selectie van mijn werk. Meer zien? Kijk dan eens in mijn portfolio.