by Daniëlle de Vries | Oct 19, 2022
Allround marketing ondersteuning Stichting de Koperhorst Voor Stichting de Koperhorst mocht ik aan de slag met het strategisch verbeteren van de Social Media kanalen, het oppoetsen van de website (binnen de mogelijkheden van het huidige WordPress-thema) en een aantal...
by Daniëlle de Vries | Sep 12, 2022
Visual branding Centurion beveiliging Voor Centurion heb ik een visuele branding upgrade mogen uitvoeren. We zijn begonnen met het in kaart brengen van de kernwaarden van het bedrijf: persoonlijk, deskundigheid, betrouwbaar en snel. Met die kernwaarden in het...
by Daniëlle de Vries | Sep 12, 2022
Grafisch ontwerp The Frequency Keepers A journey inside Tijdens de oprichting van the Frequency Keepers heb ik me gestort op de grafische vormgeving van het prachtige project: Wat houd het programma van the Frequency Keepers in? 33 nationale en internationale experts...
by Daniëlle de Vries | Sep 9, 2022
Visual branding Peter de Moor bedrijven Voor Peter de Moor heb ik vijf op elkaar aansluitende logo’s mogen ontwerpen. Peter heeft namelijk meerdere bedrijven, met elk dezelfde kernwaarden: verbinding, overvloed, eerlijk, persoonlijke ontwikkeling. Daarom...
by Daniëlle de Vries | Jun 13, 2022
Visual branding Quick Leads Marketing Voor Quick Leads Markting het ik een compleet nieuw visueel merk neer mogen zetten. Denk aan het ontwerpen van een logo, een huisstijl, een brandguide en de bijbehorende uitingen. Het doel? Het vrolijke en persoonlijke karakter...