Ontwerp

Toshiba lunchkaart

Toshiba lunchkaart

Bij Toshiba Tec Netherlands lunchen ze dagelijks met het hele personeelsbestand in een gezellige kantine. Je mag zelf je lunch meenemen, maar je kan er ook voor kiezen om een lunchkaart aan te schaffen. Daarmee geniet je van het gemak van vooraf geregelde en uitgebreide lunch. Elke kaart is voorzien van een unieke code en heeft het formaat van een visitekaartje. De kaart is van stevig materiaal en past dus gemakkelijk tussen alle andere pasjes in een portemonee. 

“Met veel enthousiasme en gedrevenheid heeft Daniëlle zich binnen het marketingteam van Toshiba actief ingezet om de online activiteiten te optimaliseren en verder uit te breiden. Het gevolg: Een prachtige nieuwe website en mooie online campagnes voor onze producten. Dankzij de creativiteit van Daniëlle, die ook goed tot uiting komt in het ontwerp van acties, brochures en incentives, zijn er veel mooie uitingen ontwikkeld voor de sales- en marketingactiviteiten van Toshiba.”

Leon Verlaan

Director Marketing & Channel Sales, Toshiba Tec Netherlands

Meer projecten: